کد خبر 955793
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
نامه مهم وزیر راه به دادستان کل کشور

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس از وضعیت بازار مسکن گلایه شدید دارد گفت: «اسلامی» برای ارائه گزارش در مورد علل افزایش بهای مسکن به مجلس فراخوانده شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از وضعیت بازار مسکن، گفت: وزیر راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی فراخوانده شده تا گزارشی از سیاست‌های این وزارتخانه برای رونق بازار مسکن و اجرای تعهدات دولت در مورد مسکن اجتماعی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: فاصله گرفتن عرضه و تقاضا، موج‌های جدیدی را برای افزایش قیمت مسکن ایجاد کرده است و تنها راه مقابله با این موج جدید، تغییر نگاه دولت به بازار مسکن است.

بیشتر بخوانید:

مقصر گرانی مسکن مشخص شد

ممانعت دولت از تصویب ۵ طرح حیاتی اقتصادی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شدیداً از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن گلایه‌مند هستیم و نقد داریم، افزود: گزارش بررسی سیاست‌های دولت در حوزه مسکن و علل و عوامل رکود مسکن را به صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.

رضایی کوچی گفت: مسکن در شرایط رکود است و اگر بازار مسکن فعال شود، این توانایی را دارد که کل اقتصاد کشور را به حرکت دربیاورد، در شرایط تحریم اقتصادی، هیچ بازاری مثل مسکن موجب راه افتادن تولید و اشتغال نخواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس